• Retailing Research Solutions - Mobile Business Apps
  • Retailing Research Solutions - Mobile Business Apps
  • Retailing Research Solutions - Mobile Business Apps

Καλώς ήρθατε στη Retailing Research Solutions

     
 
           Field and Digital Data Collections for Retailing, including Audits
 
          Data Analysis and Modelling for Pricing, Consumer Analytics and Social Media
      


Services

Pricing++

Pricing++

Η συλλογή τιμών/προσφορών είναι ένα από τα πρώτα βήματα για την οικοδόμηση ενός υγιούς συστήματος pricing για τον λιανέμπορο, που θα είναι σε θέση να παρακολουθεί την αγορά, να ενσωματώνει κανόνες pricing και να υποδεικνύει την ενδεδειγμένη τιμή ανά κατηγορία προϊόντων και ανά περιοχή marketing κάθε προϊόντος,  προκειμένου να πετύχει τους επιχειρηματικούς στόχους της αλυσίδας, σε σχέση με την κερδοφορία και τα μερίδια στην αγορά.

Merchandizing Technology

Merchandizing Technology

Χρησιμοποιούμε ψηφιακή φωτογράφιση για τη συλλογή πληροφοριών προκειμένου να μετρήσουμε με ακρίβεια τη γενική εικόνα ραφιού (πρόσωπα, ύψος ραφιού, blocking design, κατανομή) και σε πιο εξειδικευμένο επίπεδο, τα μερίδια ραφιού για brands και κατηγορίες, βάση της σχετικής ψηφιακής βιβλιοθήκης. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές μετρήσεις που απαιτούν σημαντικό χρόνο και τα αποτελέσματα δεν είναι πάντα αξιόπιστα, η ψηφιακή απεικόνιση γίνεται σε πραγματικό χρόνο και σε πραγματικές συνθήκες, καλύπτοντας περισσότερα σημεία πώλησης (GPS) σε λίγα 24ωρα.

Market Research+

Market Research+

Οι δραστηριότητες της 2RS συμπεριλαμβάνουν τις περισσότερες ποσοτικές μεθόδους έρευνας αγοράς, καθώς και το Mystery Shopping. Παράλληλα με τη παρουσία ενός καλά εκπαιδευμένου και έμπειρου δυναμικού που υπάρχει στις μεγαλύτερες ελληνικές πόλεις, η ποιοτική υπεροχή μας στηρίζεται στη χρήση αναλυτικών τεχνικών πολυμεταβλητών στατιστικών, όπως η Clusters Analysis, Factor Analysis, Conjoint Measurement, για να αναφέρουμε μερικές από αυτές, στην ανάλυση των δεδομένων.

Ανάλυση Καταναλωτικής Συμπεριφοράς

Ανάλυση Καταναλωτικής Συμπεριφοράς

Η ανάλυση συμπεριφοράς του καταναλωτή βασίζεται σε δεδομένα των TLOGs (καλάθι αγοράς), των royal card και των social media. Η 2RS συνεργάζεται στενά με τους πελάτες της, (ένας πελάτης σε κάθε τμήμα της Ελληνικής αγοράς) και σε συνεργασία και υποστήριξη της KSS (Knowledge Software Systems), (μία εταιρεία της Dunnhumby), βοηθάει τις λιανεμπορικές αλυσίδες και τα brands να ικανοποιούν τους πελάτες τους και να κερδίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

               
                  FMCGs
 
  ELECTRICAL-ELECTRONICS
 
                        TOBACCO
      TEXTILE
 
GENERAL CONSUMER GOODS
Social Media Listening για το Λιανεμπόριο

Social Media Listening για το Λιανεμπόριο

Καθώς το ενδιαφέρον του  κοινού σε brands, προσφορές κλπ μεγαλώνει μαζί με τις ιστοσελίδες των κοινωνικών μέσων, τόσο αυξάνεται και η σημασία της στρατηγικής των κοινωνικών μέσων για τους λιανέμπορους.Η 2RS καταγράφει τις μετρήσεις, όπως την αύξηση οπαδών, το ποσοστό συμμετοχής, ανταπόκρισης και χρόνου (παραμονής) στην ιστοσελίδα του λιανέμπορου.  Κυρίως όμως καταγράφει  τις αντιδράσεις του κοινού, την ικανότητα ανταλλαγών και  αλληλεπιδράσεων στην ελληνική γλώσσα, χρησιμοποιώντας γλωσσολογική ανάλυση και βασικές κλίμακες ψυχομετρικής αποτύπωσης.

Σχετικά με μας

Σημαντικά Νέα